Rower górski – motocykl bez silnika

Transkrypcja: Rower górski – motocykl bez silnika

Cześć, jestem Łukasz ze sklepu rowerowego CYKLOTUR w Poznaniu na Ptasiej 10. A tak oto wygląda prawdziwy rower górski, na którym z powodzeniem możemy zaatakować najtrudniejsze górskie szlaki.

Taki rower wyposażony jest w zawieszenie obu kół, zarówno tylne jak i przednie koło mają mocne, wytrzymałe amortyzatory, z wieloma regulacjami pozwalającymi dopasować ich charakterystykę do danego terenu.

W tym amortyzatorze jest również szereg regulacji. Bardzo szerokie opony, które umożliwiają sprawną jazdę w piachu, w błocie, we wszystkich nawierzchniach jakie możemy spotkać w górach. Wyraźny klockowy bieżnik, przypominają na myśl te z motocykli crossowych.

Hamulce tarczowe, oczywiście hydrauliczne z największymi możliwymi tarczami w rowerach o średnicy 203 mm, które zapewniają jeszcze większą siłę hamowania. Pełen zakres przełożeń, w tym przypadku 27, czyli 3 tarcze z przodu, 9 koronek z tyłu.

Mocna, bardzo potężnie zbudowana rama, wszystkie mocne komponenty pozwalają bezpiecznie bawić się w trudnym górskim terenie.

Na takim rowerze można pokusić się o skoki, zjazdy z bardzo stromych stoków i wszystko to, co rowerzystom górskim tak naprawdę sprawia najwięcej frajdy.

Na dzisiaj to wszystko, dzięki, do zobaczenia.