brak oznaczenia

Dolina Pięciu Stawów-Krzyżne-Murowaniec-Palenica

Kolejne ciepłe dni zaowocowały nstępną wycieczką, tym razem po noclegu w schronisku wyruszyliśmy zóltym szlakie mna Krzyżne, dość wynagająca ścieżka, wg znaków 2h 10 minut, nam zajęło to 3 :), pewnie przez foto-przystanki.Z przełęczny Krzyżnego mam przepiękny widok na Dolinę Pięciu Stawów , Wołoszyn DolinęPańszczyca i Buczynowe Turnie. Przełęcz Krzyżnego jest nawyższym miejscem tej trasy (2112m) - późnie jjuz tylko w dół :)

Do Muranca cały czas idziemy "po żóltym" . Po drosze mijamy Czerwony Staw niesamowite miejsce :),tam mieliśmy chwilkę przerwy... następnie ruszamy zielonym w kierunku  Waksmundzkiej Polany, tam spotykamy czerwony szlak. My idziemy dalej zielonym w kierunku Rusinowej Polany.... Po drodze mijamy kilka ciekawych pojedyńczych skałek- najwyższa z nich to Gęsia Szyja(1480m). Na Rusinowej (tu mam przepiękny widok na Tatry Bielskie i część Wysokich) skręcamy w prawo na niebieski i docieramy do parkingu.

Jedymy "feler" tej trasy to tłumy "niedzielnych" turystów od Waksmudzkiej Polany samej Palenicy.

Całośc ma 19km. Pokonanie tej tarsy zajęło nam 10 godzin.

Przewyższenia to około 500m w górę i ok. 1100m w dół

Zaloguj się, żeby dodać swój czas przejścia!

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się aby dodać opinię