brak oznaczenia

IV Marsz Noworoczny Karpacz 2014 cz.1

05.03.2014 Karpacz Samotnia Śnieżka Karpacz

Idziemy zielonym szlakiem im Bronka Czecha. Na rozdrożu szlaków wejście na szlak NB. W kierunku Samotni .Mijamy domek myśliwski, udostępniony dla turystów. Schodzimy z szlaku NB (sezon zimowy lawiny) Drogą wyłożoną brukiem docieramy nad Mały Staw. Za budynkiem PTTK Samotnia wracamy na szlak NB, którym ostro wspinamy się ścieżką do góry. Dochodzimy do schroniska PTTK Strzecha Akademicka. Bez wysiłku kamienistą drogą łączymy się z szlakiem czerwonym Przyjaźni Polsko - Czeskiej. Odbijamy w lewo na Dom śląski i stajemy u podnóża Śnieżki. Wchodzimy z względu na warunki zimowe szlakiem czerwonym na Śnieżkę. Niebieski jest w sezonie zimowym zamknięty nie tylko na schodzące lawiny. Bardzo niebezpieczne jest oblodzenie które jest równe z poziomem murowanego zabezpieczenia. Czerwony jest bezpieczniejszy dzięki łańcuchom ale trudniejszy kondycyjnie. Zejście z śnieżki Czerwonym. Następnie odbijamy w prawo na Kopę 1377m. Tutaj mamy do wyboru wyciąg lub zejść Czarnym Szlakiem - Drogą Śląską na Biały Jar i do Karpacza.Trasa liczy 20 km. W sezonie zimowym niezbędne małe raczki. Najtańsze można kupić za 34 zł. Szlaki są w okresie wiosennym bardzo zalodzone. Czas przejścia około 6h.

Zaloguj się, żeby dodać swój czas przejścia!

Użytkownicy piszą... (Dodaj)

1. katuszka

Od kiedy Karpacz jest nad morzem? ;> Chyba wgrał się zły ślad - podeślij właściwy na info@trail.pl to go podmienimy.

1. redzki

Kto to wie, wszystko przed nami ...P.S. Dzięki za informację, plik przesłałem.

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się aby dodać opinię