Jordanów - szlaki, przewodniki i artykuły

Żółty szlak pieszy Lubień - Jordanów

Żółty szlak pieszy  Lubień - Jordanów

Przebieg: Początek trasy to skrzyżowanie dróg nad rzeką Lubieńką. Przechodząc obok kościoła wychodzimy z Lubnia i kierujemy się początkowo na północny zachód. Po przejściu ok 2 km, docierając do punktu widokowego, obieramy kierunek zachodni i nawet zachodnio- południowy. Docieramy do doliny otoczonej przez zbiegające się w okolicy trzy szczyty: Golec, Klimas i Zębalową. Tuż przed ostatnim wzniesieniem przecinamy czarny szlak. Dalej po zboczu Zębalowej wędrujemy już na południe. Mijamy dwa niewielkie ponad 600- metrowe wzniesienia Balcarzówka i Kiecka. Szlak wiedzie ulicami Krzeczowa i [...]

Niebieski szlak pieszy, długodystansowy: Łopuszna - Brzeźnica

Przebieg szlaku: Łopuszna - Zarębek Niżni - Zarębek Średni - Bukowina Waksmundzka - Schronisko PTTK na Turbaczu - Maściska - Rabka Zdrój - Zaryte - Luboń Wielki (1022m) - Jordanów - Łysa Góra (643m) - Koskowa Góra (866m) - Lanckorona - Brody - Kalwaria Zebrzydowicka-Lanckorona PKP - Brzeźnica Szlak znakowany po raz pierwszy w 1935r. Nie za dobrze nadaje się na szlak narciarski.